't Is zover ... eindelijk!

Eindelijk …. Na meer dan een jaar voorbereiding is het moment aangebroken.

Net nog van een aantal collega’s felicitaties gekregen dat ons project “GO4BELGIUM” van start gaat. Ze wensen ons heel veel succes en herinneren ons eraan dat we ook moeten genieten. Dat waren we toch ook wel van plan. We kijken er allemaal naar uit, zowel de begeleiders maar zeker ook de jongeren.

Via Facebook vernemen we dat de Noren al op de bus zitten richting luchthaven en dat ook de Britten reeds vertrokken zijn. Onze Turkse vrienden verlaten nu het warme Turkije en begeven zich ook westwaarts.

Ook jullie kunnen iets voor ons doen. Mochten er bij jullie in de buurt nog “arme klaren” verblijven, breng hen gerust jullie overschot van paaseieren zodat we tussen alle wind- en regenvlagen door toch van wat zonneschijn kunnen genieten.

Tot schrijfs!

Het GO4BELGIUM-team: Marieke, Xytel, Thomas, Kiany, Niels, Kevin, Jana, Simon, Bert, Anton en Isabel

www.go4belgium.weebly.com

Reacties

Reacties

annelies vanrenterghem

De arme Klaren wonen vlakbij.Ik heb paaseieren op overschot.Ik vertrek meteen op pelgrimstocht. Jullie kunnen er op rekenen, dat komt in orde!

sylvie vanhoucke

Voila, de eieren zijn nog maar binnen en de zon is daar al!
Heel veel plezier deze week!!!

Vele groetjes, Sylvie

Evelien Vanden Bussche

Ja, de eieren doen wonderen! Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
Maak er een onvergetelijke belevenis van!

Dominique Denys

Hallokes,
Ik wens jullie alvast ook hééééééééééééél veel plezier!
Geniet er met volle teurgen van, hé.

Vele groetjes Dominique :-)

helder

Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
Maak er een onvergetelijke belevenis van!

vincent pieters

stel het wel gasten

jens

amezeer junder e gasten

vinni

barca verliest de Clásico van real met 1-2
groetjes geniet ervan

jens

dag maatjes oe is het daar me jullie me my goed on daks dak al van 4 uur 30 wakker ben mart ha

groetjes jens en geniet ervan

Ma Mère

Mes enfants,

ik doe een goed woordje bij mijn medezusters!

Ma Mère

Patsy

Bert geniet ervan en doe de groeten aan de ganse bende! Maak er iets onvergetelijk van.

jens

dag kayni profigiat me anderlecht zen gewon e me 0 1
en amezeer junder nog e

groetjes jens

Fabien

Ja Brugge, die mooie stad Brugge..............
Jammer genoeg verliezen ze van RSCA

Fabien

Voor de rest wens ik iedereen een fantastische week

Liesbet Casteleyn

Ik wens jullie een zeer goeie reis. Hopelijk met veel mooi weer. Een fantastische reis toe gewest.

Groeten Liesbet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!