Countdown ... only 5 days!

Deze avond zijn we voor de laatste keer met onze groep jongeren samengekomen om de zenuwen aan te wakkeren. En het is gelukt! De Belgische jongeren tonen een nieuwsgierige interesse voor de jongeren van NO, UK en TU die bij ons te gast zullen zijn.

De wijzigingen aan het programma werden besproken, de laatste praktische afspraken gemaakt, de koffers staan al bijna klaar… Maar ze hebben ook schrik voor het onbekende, dat ze de andere jongeren niet zo goed zullen begrijpen of dat ze zelf moeilijk verstaanbaar zullen zijn, ze zitten nog met zoveel vragen die maar ten vroegste binnen 5 dagen beantwoord kunnen worden …

Ze zijn ontzettend enthousiast en oh zo erop gevierd om deel te nemen aan dit project.

Ook onze partners uit UK, NO en TU kijken uit naar GO4BELGIUM, het mag nu stilaan beginnen …

Only 5 more days!

Wie onze verhalen wil lezen laat zijn e-mailadres achter op de home-pagina en jeontvangt een bericht telkens er een nieuw verhaal of foto's toegevoegd werden.

groeten

het GO4BELGIUM-team

Reacties

Reacties

Justine Cool

Benieuwd naar jullie reisverhalen! Veel plezier!

Kimara

Ho zeg en ben kik zelf e beetje nieuwsgierig naar alles ;-) ik stuur je nog een mail Isabel om mss eens af te spreken samen met Marlies! Zou super zijn!

GENIET ER VAN!

Tine

Hopelijk mag jullie vele werk ter voorbereiding lonen.
We kijken er al naar uit om jullie verhalen terug te volgen.
Veel succes en geniet er van.

Annelies Vanpeteghem

Grenzen verleggen....uitdagingen aangaan...jezelf tegen komen...
Ga er samen voor!

Good luck!

dominique

leuk dat we weer jullie (toffe) verhalen kunnen meevolgen. Ik zie er al naar uit!
dominique

lieve.wybo@dominiek-savio.be

veel plezier allemaal !
dat het jullie heel veel deugd mag doen
en houd ons op de hoogte !

groetjes,lieve

Olivier

Ik wens jullie heel veel succes en hoop dat jullie heel veel plezier aan dit avontuur beleven.
Ik kijk uit naar de toffe verhalen.

Geniet ervan

Isabel

@ Olivier: ik weet hoe hard jij nog eens had willen deelnemen op het vervolg van go4gjovik. Hopelijk geniet je ook mee via de verhalen die je hier zal lezen.

Kiani Sarah

Dag toffe kameraden, kben blij dat jullie het goed stellen en dat jullie het vre geestig vinden.

Grtz

Els Masschelein

Hoi daar allen,

Ik krijg heimwee als ik die vele leuke verhalen lees.
De foto's spreken boekdelen!
En ja ik ben jaloers! Wat had ik graag nog eens die 9 dolle dagen beleefd met al die toffe mensen.
Ik zou zeggen, geniet verder en doe allen de groeten.
Nielske, dikke knuffel hé!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!