Tijl Uilenspiegel en Lamme Goedzak achterna

Reacties

Reacties

Marlies

Als ik alles zo lees, meen ik dat ook deze uitwisseling een heuse ervaring zal zijn. Geniet er van!

Ik denk met plezier terug aan Noorwegen en vind het heel jammer dat ik er deze keer niet bij kan zijn.

Groetjes
Marlies

En tot donderdag he :)

romina en gerda

hello, hoe gaat ie, aan de foto's te zien amuseren jullie je heel erg, daar zijn wij heel blij om.

doe daar aan iedereen veel groetjes en we 'horen' wel nog wat van jullie

amuseer jullie verder en hopelijk heb je altijjd veel geluk met het weer he

vele groetjes en dikke knuffels

romina en gerda ( zus en mama kevin )

ps mijn engels schrijven is nog nie zo goe haha

xxx

Margo van Bobby's under stress

Beste,
Ja, Thomas geniet duidelijk van de mooie vrouwen. Oppassen hé: Niet te veel profiteren hé, Thomas, je hebt al een lief. (als dit nog zo is) Thomas, nog een vraagje: "Hoe val je nu in godsnaam in slaap terwijl je fietst?" Ik wist dat er iets grappig ging komen toen ik je naam las. Oké, ik weet dat je speciaal ben, maar ik hoop dat je niet bij elke activiteit in slaap valt. Het is echt niet kwetsend of beledigend bedoeld. Don't worry and be happy when you're awake! Nog een beetje Engels oefenen. Ik ben misschien altijd moe, maar zo vlug val ik zelfs nog niet in slaap ;-p. Ja, sorry als dit niet gepast is. Geniet ook allemaal nog van de leuke en unieke momenten! Have fun! Vele groetjes, Margo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!